ale cui vise le visam?

Manelele nu merg niciodată

Acum câteva zile, la un curs, a apărut o discuție despre ce gen de muzică ascultăm. Și o tipă zice: „Ascult toate genurile, mai puțin manele. Bine, dacă se pun la o petrecere, nu stau eu jos!”

Eu nu pot să înțeleg cum să te distrezi pe manele, chiar și la petrecere. E dezgustător și spune ceva despre lipsa oricărei culturi muzicale la poporul român.

Maneaua e chiar ceva infect, care îmi face o scârbă de nedescris.

A venit odată cineva la mine, a căutat muzică pe calculator și se mira că nu a găsit nicio manea. Cică el nu poate să creadă că există persoane care nu pun chiar niciodată manele.

Ei da, unora li se pare o ipocrizie să nu asculți manele. Mie mi se pare un gest salubru. Nu vreau să introduc toate mizeriile din lume în viața mea.

Niciun comentariu

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.